تازه های Divi : از رنگ های ترکیبی برای زمینه استفاده کنید و یا به تصویر زمینه خود افکت بدهید

11 تیر 1396 | آموزش وردپرس | 0 comments

یکی از معروف ترین و پرکاربردترین قالب های وردپرس قالب Divi می باشد . در نسخه جدید این قالب تغییراتی در بخش تنظیم بک گراند و یا تصویر زمینه انجام شده که در تصویر زیر می توانید آن را مشاهده نمایید .

 

قابلیت جالب و کاربردی جدیدی که به آن اضافه شده استفاده از رنگ های ترکیبی به عنوان رنگ های زمینه است . در این نوع جدید شما دو رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و زمینه بخش مورد نظر شما کم کم و به ندرت از رنگی به رنگ دیگر تبدیل می شود . در گذشته برای این منظور بایستی هم چنین کاری را در نرم افزار های گرافیکی ماند فتوشاپ و یا گیمپ انجام می دادید سپس آن را ذخیره و در طراحی خود به عنوان عس استفاده می نمودید . راهکار جدید علاوه بر سهولت در استفاده حجم نهایی سایت شما کاهش و در نتیجه سرعت بارگذاری آن را افزایش می دهد .

 

 

می توانید در تصویر زیر نحوه تنظیم یک نمونه موردی را مشاهده نمایید .

 

 

در صورتی که علاقمند به استفاده از این امکان هستید اما نمی دانید که از چه ترکیب رنگی استفاده نمایید می توانید از طریق این سایت تعدادی نمونه های جذاب رنگ های ترکیبی را مشاهده و در طرح های ود از آن ها استفاده نمایید .

 

 

امکان دیگری که به تازگی اضافه شده است امکان ایجاد افکت بر روی تصاویر زمینه می باشد که شما به سادگی و با چند کلیک می توانید این کار را انجام دهید . بدین منظور می توانید از راهنمای تصویری زیر استفاده نمایید .

 

قالب حرفه ای وردپرس Divi

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قالب کلیک کنید
قالب حرفه ای وردپرس Divi
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x