راهنمای مهاجرت به سامانه جدید پیامکی پاز

28 بهمن 1392 | سامانه پیامکی | 0 comments

با توجه به راه اندازی سامانه جدید پاز که امکانات بیشتری نسبت به گذشته دارد برای مهاجرت به سامانه جدید مراحل زیر را دنبال کنید .

امکانات سامانه جدید

۱- ثبت نام در سامانه جدید :

با مراجعه به صفحه ثبت نام اطلاعات خود را به طور کامل وارد نمایید و عضو شوید .

https://paaz.ir/buysmspanel/

کاربران رایگان بایستی پنل قرمز را انتخاب نمایند ( این پنل برای کاربران رایگان سامانه قبلی رایگان می باشد ) و سایر کاربران که از پنل غیر رایگان استفاده می نمودند نیز پنل قرمز  را انتخاب نمایند و بعد از ورود به سامانه تیکتی جهت ارتقا پنل خود ارسال نمایند .

-بعد از ثبت نام یک تیکت حاوی نام کاربری پنل قبلی خود را ارسال نمایید تا شارژ پیامک شما صفر شود . ( تا مجبور به پرداخت هزینه پنل نشوید .)

-کاربران پنل های غیر رایگان فعلی نیز تعدادی پیامک هدیه ( با توجه به پنل خود ) دریافت می نمایند .

۲-خط اختصاصی

متاسفانه امکان انتقال خط اختصاصی به سامانه جدید مقدور نمی باشد . در صورتی که از پنل های غیر رایگان پاز استفاده می نمودید یک عدد خط اختصاصی مشابه برای شما به رایگان تهیه می شود در غیر این صورت بایستی یک خط اختصاصی تهیه نمایید .

*در سامانه جدید خط ۱۵ رقمی ۵۰۰۰ هم ارائه شده است که با قیمت ۸۰۰۰ تومان اهدا می شود .

*با توجه به تذکر اوپراتور امکان استفاده از خطوط پیامک به صورت عمومی منع شده است بنابراین هر کاربر بایستی یک خط اختصاصی داشته باشد .

۳- ارسال مدارک :

بعد از ورود به سامانه سریعا مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه ارسال نمایید . بدیهیست در صورت عدم ارسال به موقع مدارک سامانه مذکور مسدود خواهد شد .

۴- انتقال دفترچه تلفن :

جهت انتقال دفترچه تلفن ابتدا در سامانه قبلی در قسمت دفترچه تلفن گزینه خروجی اکسل را انتخاب نمایید و آِن را دانلود نمایید .

سپس فایل را در اکسل بازکرده و با توجه به فایل نمونه چیدمان کنید . بعد از آن در دفترچه جدید وارد نمایید .

*دفترچه تلفن کاربران پنل های غیر رایگان به طور رایگان منتقل می شود .

*ساختار فایل اکسل برای ورود اطلاعات تغییری نکرده است بنابراین می توانید از فایل های سامانه قبل نیز استفاده نمایید .

۵- شارژ پیامک

در صورت تمایل شارژ پیامک شما به هر میزان که تمایل داشته باشید به سامانه جدید منتقل خواهد شد .  برای این منظور یک تیکت ارسال نمایید .

۶-افزونه ها

سامانه جدید امکن اتصال به اکثر سامانه ها معتبر اینتی را داراست از جمله وردپرس جوملا پرستاشاپ و …

افزونه پیامک وردپرس نیز به زودی به سامانه جدید منتقل خواهد شد . تا انتقال به سامانه جدید کاربران می توانند افزونه رو از پاز دانلود و نصب نمایند اما بعد از تغییر افزونه اصلی وردپرس به سامانه جدید کاربران سامانه قدیم بایتس از نسخه قدیم افزونه استفاده نمایند .

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x