رونمایی از سایت نذر مهدوی

27 آذر 1395 | اخبار پاز | 0 comments

رونمایی از سایت نذر مهدوی

آذر 27, 1395اخبار پاز0 comments

سایت نذر مهدوی ( مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران ) رونمایی شد . این سایت که توسط پاز اجرا گردیده است امکان دریافت نذورات نقدی را از کاربران دارا می باشد و هم چنین از طریق این سایت می توان در جریان امور فرهنگی خدماتی و … مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران قرار گرفت .

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، آیین آغاز به کار رسمی نهضت جهانی وقف و نذر مهدوی و سایت جامع آن و همچنین رونمایی از حساب ۳۱۳ در بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ملی، ملت، سپه و رفاه شعب سراسر کشور، و راه‌اندازی کد ussd مجمع پشتیبانی از سوی دبیرخانه مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران در سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
تولیت مسجد مقدس جمکران در این آیین که مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اعضای هیات امنای دبیرخانه مجمع پیشتیبانی مسجد مقدس جمکران و سرپرستان شعب بانک ها نیز حضور داشتند، با تبیین اهمیت شکوفایی وقف و نذر مهدوی در جامعه ابراز امیدواری کرد؛ با افتتاح این حساب بانکی و تسهیل راه مشارکت عاشقان و دلدادگان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) در امور وقفی، شاهد توسعه مسجد مقدس جمکران و گسترش خدمات این مسجد در بخش های مختلف به عاشقان و دلدلدگان آن حضرت در ایام مختلف سال باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه هم در این آیین، از وقف مهدوی بعنوان جامع ترین و کامل ترین انفاق و احسان نام برد و گفت: با ترویج وقف مهدوی گام های موثری برای مشارکت مردم در امور معنوی برداشته شود.
با افتتاح این حساب بانکی، واقفان و عاشقان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در هر نقطه ای از کشور می توانند با مراجعه حضوری به شعب بانک ها و یا به صورت غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی ستاره ۷۳۳ ستاره ۳۱۳ مربع، وجوهات، نذورات و وقف خود را به مسجد مقدس جمکران هدیه کنند.
گفتنی است پایگاه اینترنتی http://nazremahdavi.ir هم آماده دریافت نذورات و وقف مردمی است.

جهت دیدن سایت کلیک نمایید

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x